+90 (232) 332 14 32 +90 (533) 959 WEBX (9329)

Netsantral

Bulut teknolojisi ile çalışan yeni nesil telefon santrali sizin kontrolünüzde!

netsantral-nedir-img
Birden fazla numara ile kullanım
Sınırsız cep veya sabit numaraya yönlendirme
Şubeler arası ücretsiz görüşme
Kullanıcı dostu webportal arayüzü ile kurulum ve yönetim
0850 numara ve coğrafi numaralarla kullanım
İnternetin olduğu heryerden mekandan bağımsız
kullanım
Mesai saati içi ve dışı farklı robot operatör seslendirmesi
İnteraktif SMS modül entegresi
Mobil faks hizmeti ile kullanım
Otomatik fatura talimatı, kredi kartı kayıt, havale-eft ile esnek ödeme seçenekleri
Aynı anda birden fazla çağrı ve meşgul çalmama özelliği
İstatistik sayfası ile detaylı izleme


Hemen Başla

Webx® hizmetlerinden yararlanmak için hemen başla!

Paketinizi seçin Kullanacağınız cep ve sabit numaranızı belirleyin Robot operatör ve ses kaydınızı ayarlayın Hemen başlayın. Müşteri temsilcimiz kurulum için size yardımcı olacaktır.

İstediğiniz tüm özellikler!

Webx® kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz için kolaylık sağlıyor.

  • Detaylı çağrı raporlama
  • Çağrı bekletme/yönlendirme
  • Ön kod ile çağrı çekme
  • DND (rahatsız etmeyin) modu
  • Sesli yanıt sistemi
  • Gelişmiş çağrı transfer
  • Dahiliye özel ses kaydı alınması
  • Departman ayarlama
  • Kullanıcı bazlı ayrıntılı rapor
  • Web tabanlı yönetim
  • Çağrı bloklama
  • Anons dinletme
  • Robot operatör (IVR)
  • Farklı mesai tanımlama
  • Birden fazla dış hat kullanabilme
  • Bekleyen sıra bildirimi
  • Mesai içi - mesai dışı farklı senaryolar
  • Mobil uygulama ile dahili kullanımı
  • Bekleme müziği
  • İstatistik sayfası ile detaylı izleme
  • Zaman dilimine göre farklı robot operatör
  • Yatırım maliyeti, bakım ve onarım masrafı yok
  • Mekandan bağımsız ücretsiz dahili görüşmesi
  • Çağrı karşılama grubu / kuyruk ayarlama

Santralinizi kendiniz yönetin

Dahili ayarları

Meşgulken ulaşılamadığında, cevap vermediğinde veya her durumda ister başka bir dahiliye isterseniz de harici bir numaraya yönlendirebilirsiniz.

Departmanlarınızı yönetin

Dahililerinizi departmanlara bağlayın, harici bir numara ekleyin. Daha sonra bu numaraların dağıtım şeklini belirleyin. Netsantral ile departmanlarınızda bekleme süresini belirleyebilir, süre dolduğunda baska bir alana yönlendirebilirsiniz.

Santralinizi istatistik sayfası ile detaylı izleyin

Detaylı pano ve istatistik sayfası sayesinde departman, gün ve dahili bazlı olarak gelen-cevaplanan-cevapsız-terkedilmiş-ortalama ve maksimum konuşma sürelerini anlık olarak izleyebilirsiniz.

Santralinizin çalışma zamanını belirleyin

Haftanın tüm günlerinde saat ve dakika ayarlarınızı yaparak gelen çağrıları yönetebilirsiniz. Mesai saatleri dışında farklı bir seslendirme ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.

Robot operatör (IVR) ayarları

Numaranızı arayan kişilerin tuşlama fonksiyonlarını istediğiniz şekilde yönetebilirsiniz. Geçersiz tuşlama, * , # tuşlamaları ve tuşlamayınca departmana dahiliye, numaraya, anonsa yönlendirebilir ya da aramayı kapatabilirsiniz.

Dahili bazlı görüşmelerinizi takip edin görüşme kayıtlarını indirin

Gelen ve giden çağrılarınızı dahili bazlı görüntüleyebilirsiniz. İsterseniz excel'e çıkarabilir detaylı arama yapabilir ve görüşme kayıtlarını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Çıkış yapılacak numaranızı belirleyin

Belirlediğiniz ön ek ile arama yaptığınızda görünecek numaranızı belirleyebilirsiniz.

İnteraktif SMS Modülü

SMS modülü sayesinde tuşlama yapan kişilere bilgilendirme SMS'i gönderebilirsiniz. Örneğin; 3'ü tuşlayanlara banka hesap bilgileri, 4'ü tuşlayanlara adres bilgisi veya link gönderebilirsiniz. Birden fazla standart sms oluşturabilir, istediğiniz senaryoya uygulayabilirsiniz.

7x24 Teknik ve tüm sorunlarınız için.

Scroll to Top